New Logo The BestFM Radio

New Logo The BestFM Radio

Pertukaran Nama Dan Logo

We will be back !!!!!!!!!!! on 3rd of April 2017 , we will be back !!! Tapi name rasmi BestFM Radio telah ditukar secare rasminya kepada The BestFM Radio dan tagline masih sama "Confirm Best Punya"... Doakan kami success utk menghiburkan anda ok =)

Terima Kasih kerana terus mengikuti perkembangan kami di

The BestFM Radio inspired by BestFM Radio kerana tanpa anda siapalah kami :)

Upcoming 9th Design The BestFM Radio Shirts

Upcoming 9th Design The BestFM Radio Shirts

Upcoming 9th Design TheBestFM Radio

Upcoming 9th Design TheBestFM Radio

Sejarah Pembukaan BestFM Radio

BestFM Radio ditubuhkan pada 7 october 2011 pada hari jadi saya sendiri Munge BestFM atau lebih dikenali sebagai Munge , Radio ini berjaya dibuka atas usaha , dorongan dan sokongan kawan2 saya yang walaupun pada mulanya hanya beberapa kerat tapi amat berharga dan bermakna iaitu Orked Laa , DeeJay Ela ,Ahcai Pon, Abg Awie , Kak Azizah , Kanda Shah Putra SYJ , abg Anas Farhan. SYJ dan yang paling penting mama kandung munge sendiri turut memberi sokongan dan dorongan iaitu Mama Khaty Azian.Thanks u all semua , i love u forever ~Alhamdulillah sekarang BestFM telah mula dikenali dan mempunyai pendengar sendiri.

BestFM Radio bukan saja bertujuan untuk menghiburkan pendengar di facebook dengan lagu2 permintaan mereka sendiri malah telah menjadi seperti satu comunity kecil , di sini kita boleh berkenalan dengan rakan baru ataupun 'KEEP IN TOUCH' dengan rakan2 lama yang da lama tak jumpa sambil bergurau senda dan berkejar-kejaran di group BestFM Radio dan dihidangkan dengan lagu2 dan celoteh DeeJay , sangat sesuai untuk release tension setelah penat pulang berkerja seharian.

Anda berpeluang utk menambahkan kenalan dan berkongsi cerita2 dan luahan anda dengan rakan baru mahupun rakan2 lama, anda berpeluang untuk merequest lagu kegemaran anda untuk ditujukan kepada insan tersayang, Boleh berbual atau berkenal rapat dengan DeeJay2 terbaik kami sambil mereka secara live menghiburkan anda semua dari konti masing-masing,,so apa lagi , "Jom Kita Enjoy" ..

Kepada yang terbabit secara langsung ataupun tidak langsung dalam sama2 membangunkan BestFM Radio ni , jasa korang amatlah munge hargai , terima kasih sangat2, kalau nak disebutkan nama satu persatu memang tak habis ,, kekekeke ,, i loveeeeeeeee u alls


Comments

Post a Comment